Завдання для учнів ІІ курсу ( повторення за І курс)


Алгебра і початки аналізу

1. Побудуйте графік функції у = ctg x на проміжку (0; π) та знайдіть:
а) значення у, якщо http://subject.com.ua/lesson/mathematics/algebra10/algebra10.files/image162.gif;
б) значення x, якщо у = -1;
в) проміжок, на якому функція спадає. 
2. Побудуйте графік функції у = ctg http://subject.com.ua/lesson/mathematics/algebra10/algebra10.files/image308.gif
3. Знайдіть область визначення функції http://subject.com.ua/lesson/mathematics/algebra10/algebra10.files/image309.gif
4. Визначити парність (непарність) функції f(x) = cosx + sin x - х.
5. Знайдіть тригонометричні функції числа http://subject.com.ua/lesson/mathematics/algebra10/algebra10.files/image310.gif
6. Побудуйте графік функції у = ctg x + |ctg x|. 

7. Побудуйте графік функції у = tg х на проміжку http://subject.com.ua/lesson/mathematics/algebra10/algebra10.files/image311.gif  та знайдіть:
а) значення у, якщо х = http://subject.com.ua/lesson/mathematics/algebra10/algebra10.files/image312.gif;
б) значення х, якщо у = 1;
в) проміжок, на якому функція зростає. 
8. Побудуйте графік функції у = tg 2х.
9. Знайдіть область визначення функції у = http://subject.com.ua/lesson/mathematics/algebra10/algebra10.files/image313.gif.  
10. Визначити парність (непарність) функції f(x) = sin х + cos х - х2. 
11. Знайдіть тригонометричні функції числа http://subject.com.ua/lesson/mathematics/algebra10/algebra10.files/image314.gif
12. Побудуйте графік функції у = tg х - │tg x│. 
13. Розв'яжіть рівняння:
а) 2sin 3х + 1 = 0. (2 бали)          
б) 4cos2 x + 4sin x – 1 = 0. (2 бали)
в) 1 – cos 4x = sin 2х. (2 бали)     




Геометрія

1.  Доведіть, що пряма с, яка перетинає дві дані паралельні прямі а і b, лежить з ними в одній площині. 
2.  Через кінець А відрізка АВ проведено площину. Через кінець В і точку С цього відрізка проведено паралельні прямі, які перетина­ють площину в точках В1 і С1. Знайдіть довжину відрізка СС1, якщо ВВ1 = a , AC : BC = т : η. 
Доведіть, що діагоналі AC1 і ΒD1 куба ABCDA1B1C1D1 перетина­ються і точкою перетину діляться пополам. 
3. Сторона АВ трикутника АВС лежить у площині α, а вершина С не лежить в цій площині. Точки М і N — середини сторін АС і ВС від­повідно. Доведіть, що пряма MN паралельна площині α
4.  Дано дві паралельні площини α і β. Точки А і В належать площи­ні α, точки С і D — площині β. Відрізки AD і ВС перетинаються в точці М, АВ = 10 см, BM = 6 см, CM = 12 см. Знайти довжину відрізка CD. 
5.     Відстань від точки М до всіх вершин квадрата дорівнює 10 см. Знайти відстань від точки М до площини квадрата, якщо діагональ квадрата дорівнює 12 см
6.       З точки А, взятої поза площиною α, проведені до неї дві похилі, до­вжини яких дорівнюють 10 і 17 см. Різниця проекцій цих похилих на площину α дорівнює 9 см. Знайти проекції похилих. 
7.Правильний трикутник розташований над площиною. Доведіть, що відстань від центра трикутника до даної площини дорівнює середньому арифметичному відстаней від вершин цього трикут­ника до цієї площини. 
8.Дано точки А(1; -1; -1), B(-1; 1; 1), C(0; 0; 1).
а) Чи правильно, що точка С — середина відрізка АВ? (2 бали)
б) Знайдіть довжину відрізка АС. (2 бали)
в) Запишіть координати точки В1, яка симетрична точці В віднос­но осі у.         
9. Доведіть, що чотирикутник ABCD є ромбом, якщо А (6; 7; 8), В (8; 2; 6),     С(4; 3; 2), D (2; 8; 4). 
10. Знайдіть довжину медіани ВВ1 трикутника з вершинами А (4;0;-8), В(2;0;3), С (16; 2; 8). 

Немає коментарів:

Дописати коментар