Зрізовва контрольна робота для учнів І курсу



Алгебра та початки аналізу

І варіант
1.Знайти значення виразу:
1,238:0,2-3,3
2.Спростити вираз:
7а(а-1)+(а-4)(а+4)+7а
3. Розв’язати рівняння:
а)5(х+3)-2х=3
б)х2-8х+7=0
в)2х(14х-3)-7х(4х-1)=5х-2(х+4)

ІІ варіант
1.Знайти значення виразу:
а) 1,521:0,9-5,7
2.Спростити вираз:
(7а+1)(7а-1)-98а(5а+7)
4. Розв’язати рівняння:
а)4(х-2)+3х=13
б)х2-8х+7=0
в) 3(2х+7)-2х(25х-8)=4х-3(х+8)








Геометрія
І варіант
1.Знайти периметр рівнобедреного трикутника, якщо сторони дорівнюють 6 см і 13 см.
2. Знайти площу прямокутника зі сторонами 18 см і 10 см.
3.Сторона трикутника 16 см, а висота проведена до неї 4,5см. Знайти площу трикутника.
4. Основи рівнобічної трапеції дорівнюють 14 см і 26 см, а бічна сторона – 15 см. Знайти площу трапеції.
5. Дано трикутник АВС: АВ=2см., АС=5 см, кут АВС=300. Знайти ВС
6.Довести, що рівновіддалені від центра хорди, рівні між собою.


ІІ варіант
1.Знайти периметр рівнобедреного трикутника, якщо сторони дорівнюють 8 см і 11 см.
2. Знайти площу прямокутника зі сторонами 8 см і 16 см.
3.Сторона трикутника 18 см, а висота проведена до неї 3,5см. Знайти площу трикутника.
4. Основи рівнобічної трапеції дорівнюють 16 см і 24 см, а бічна сторона – 13 см. Знайти площу трапеції.
5. Дано трикутник АВС: АВ=6см., АС=57 см, кут АВС=600. Знайти ВС

6.Довести , що діаметр, який проходить через середину хорди, перпендикулярний до неї.

Немає коментарів:

Дописати коментар